آژانس دیجیتال
آژانس دیجیتال مفهومی نوین است که زیرساختهای لازم دیجیتالی یک کسب و کار را طراحی و توسعه میدهد.
سینامین با بهرهگیری از توان تخصصی متخصصین متعهد خود این زیرساخت را جهت استفاده کسب و کارهای علاقهمند به استفاده از ابزارهای دیجیتال فراهم ساخته است. آنچه که سینامین را در این پروسه متفاوت از دیگران میکند وجود سه تیم تخصصی روابط عمومی و تبلیغات، فنی و فناوری اطلاعات و آنالیز و توسعه کسب و کار در کنار یکدیگر و در قالب یک مجموعه است.

آنچه ما در آژانس دیجیتال سینامین به شما ارائه میدهیم
مشاوره تخصصی
واحد مشاوره برای کسب و کار، همانند یک حافظه بزرگ از اطلاعات یک محصول یا خدمات است که با پردازشگران داخلی خود اطلاعات خام را دسته بندی و با تجربه آمیخته تا تبدیل به یک راهکار با بیشترین سوددهی و کسب موفقیت کند.
1
مشاوره تخصصی
واحد مشاوره برای کسب و کار، همانند یک حافظه بزرگ از اطلاعات یک محصول یا خدمات است که با پردازشگران داخلی خود اطلاعات خام را دسته بندی و با تجربه آمیخته تا تبدیل به یک راهکار با بیشترین سوددهی و کسب موفقیت کند.
مشاوره تخصصی چیست؟
واحد مشاوره برای کسب و کار، همانند یک حافظه بزرگ از اطلاعات یک محصول یا خدمات است که با پردازشگران داخلی خود اطلاعات خام را دسته بندی و با تجربه آمیخته تا تبدیل به یک راهکار با بیشترین سوددهی و کسب موفقیت کند.
واحد مشاوره وضعیت پرسنل، خدمات، جامعه هدف و... را مورد بررسی قرار می دهد تا با دریافت وضعیت شروع به پردازش کند. مشاور بهترین راه حل ممکن را مطرح و سپس این راه حل را به بخش های دیگر تزریق می کند تا شکل اجرایی آن بررسی شود.
یک مشاور برای آنکه به روز باشد باید همیشه اطلاعات خود را زنده نگه دارد. در این خصوص تمام پشتکار و خلاقیت خود را به کار گرفتیم تا به روز ترین ها باشیم در مشاوره های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، برندینگ...
Read Moreمشاوره تخصصی
واحد مشاوره برای کسب و کار، همانند یک حافظه بزرگ از اطلاعات یک محصول یا خدمات است که با پردازشگران داخلی خود اطلاعات خام را دسته بندی و با تجربه آمیخته تا تبدیل به یک راهکار با بیشترین سوددهی و کسب موفقیت کند.
واحد مشاوره وضعیت پرسنل، خدمات، جامعه هدف و… را مورد بررسی قرار می دهد تا با دریافت وضعیت شروع به پردازش کند. مشاور بهترین راه حل ممکن را مطرح و سپس این راه حل را به بخش های دیگر تزریق می کند تا شکل اجرایی آن بررسی شود.
یک مشاور برای آنکه به روز باشد باید همیشه اطلاعات خود را زنده نگه دارد. در این خصوص تمام پشتکار و خلاقیت خود را به کار گرفتیم تا به روز ترین ها باشیم در مشاوره های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، برندینگ…


پیشبرد فروش
خدمات و فعالیت های پیشبرد و افزایش فروش با توجه به نوع محصولات و جامعه هدف، می تواند به شیوه های بسیار متنوعي طراحی و ارائه شود. به بیان دیگر با تدوین برنامه های بازاریابی، کمپین های تبلیغاتی، بازسازی برند، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا، فعالیت های پیشبرد و افزایش فروش را به صورت خلاقانه و ایجاد ارزش و اثرگذاری بر روی جامعه هدف، انجام خواهیم داد. طراحی این برنامه ها نیازمند تجربه و شناخت دقیق از بازار و رفتارشناسی جامعه هدف با انتخاب زمان مناسب و استراتژی های اجرایی در به حداکثر رساندن نتیجه می باشد.
ایده پردازی و خلاقیت
قلب یک برنامه را ایده های جدید و خلاقانه تشکیل می دهد که خلاقیت، شاهرگ اصلی آن است. با توجه به اینکه طراحی هویت بصری برند، انتخاب نام، شعار تبلیغاتی، نگارش متون و انواع تبلیغات خلاق ویروسی، چریکی و… در گرو جاری شدن خون ایده های خلاقانه به تنه اصلی برنامه است، در این راستا اتاق فکر با همکاری کارشناسان متخصص هر زمینه، نویسندگان، هنرمندان خلاق و سایر افراد، بر اساس هدف برنامه، ایده های جدید را خلق و قابلیت انتشار به مخاطبان را از طریق رسانه های مختلف پیگیری می نماید.
این بخش همیشه موتور اصلی ما در اجرای کلیه پروژه ها است.


دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی دیجیتال، شامل مجموعه ابزارها و فعالیتهایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال(طراحی وب، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار میگیرد. گستره فکری این بخش بسیار گسترده است. هم چون نگاه به گستره جنگلی است که هیچ انتهایی ندارد و هرچه جلوتر برویم با دنیای پهناورتری روبرو می شویم که حس علاقه مندی ما را بیشتر و خلاقیت را گسترده تر می کند. شرط زنده ماندن در این پهنا بروز ماندن است، در واحد خدمات دیجیتال، فقط کافی است نقشه ذهنی کارفرما برای ما کشیده شود تا بخش خلاقیت، ایده ها را دریافت و پس از آنکه آن نفشه به کدهای صفر و یک توسط متخصصین ملی و بین المللی همکار با مجموعه تبدیل شد در معرض دید عموم قرار می گیرد.
شبکههای اجتماعی
طبق آمارها حدود ۱۴ میلیون ایرانی در اینستاگرام حضور دارند و بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم ایران روزانه از تلگرام استفاده میکنند. در عصر حاضر که عصر ارتباطات نامیده شده، شبکههای اجتماعی به یکی از مؤثرترین و در دسترسترین ابزار بازاریابی تبدیل شده است. استفاده از شبکههای اجتماعی در کنار دیگر ابزارهای تبلیغاتی در فضای آنلاین به شما کمک میکند تا به مخاطبانتان حتی زمانیکه از شما فاصله فیزیکی دارند، دسترسی پیدا کنید و به عنوان یک تیم 24 ساعته در دسترس آن ها باشید. ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید به شکل موثری از شبکههای اجتماعی استفاده کنید. طراحی کمپینهای تبلیغاتی آنلاین و رونمایی از محصول و برند در این فضای بخشی از تخصص ماست.


تولید محتوا
برای اینکه داستان های برند، محصولات و خدمات را برای مشتریان و مخاطبان خود روایت کنید به محتوا نیاز دارید. این نیاز با اهمیت پیدا کردن فضای دیجیتال و به طور ویژه شبکه های اجتماعی بیشتر از قبل شده است. چرا که ساختار فضای دیجیتال بر اساس محتوا شکل گرفته است. محتوای مناسب به کسب و کار و برند شما کمک میکند تا بتوانید موقعیت مناسبی برای خود در فضای آنلاین ایجاد کنید و بر تصمیمگیری میلیونها کاربر که از تماشای ویدیو یا مطالعه انفوگرافیکهای هوشمندانه لذت میبرند تاثیر بگذارید. ما به شما در تعیین استراتژی محتوای و تهیه محتواهای متنوع مثل ویدیو، موشن گرافیک، متن و اینفوگرافیک می توانیم کمک کنیم تا با استراتژی مشخص نقطه هدف خود را نشانه بگیرید.
طراحی گرافیک
حتما شما هم با یک لوگو، بروشور،کاتالوگ، بسته بندی، ست اداری، تراکت، پوستر، آگهی، بیلبورد، کاراکتر، اینفوگرافیک و ویدئوگرافیک برخورد کردهاید که شما را مجذوب خود کرده باشد، تعهد بر این است که آثار خلقشده در این تیم از همین جنس باشد. وظیفه خود می دانیم که با استفاده از ذهن خلاق بتوانیم خروجیهای متفاوت، جذاب و مطابق با استراتژی را ارائه دهیم. در میان حواس پنج گانه حس بینایی آنگاه اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد که با دانش و خلاقیت در این بخش همراه و به اطلاع رسانی و ارایه خدمات منجرگردد.


برنامه ریزی رسانه
در برنامه ریزی رسانه، متناسب با ویژگی های محصول، مخاطب و رسانه، بودجه بندی رسانه ها، پیاده سازی و اجرای آن، نظارت و ارزیابی عملکرد آن ها، ارائه برنامه زمان بندی رسانه، تحقیق برنامه های رسانه ای رقبا، پایش رسانه ها، بررسی هزینه و کارآیی آن، تحقیق اثربخشی و محاسبه نرخ ارتباط رسانه، محاسبه میزان دسترسی به مخاطب (عددی و درصدی)، مونیترینگ و ارائه گزارش ها انجام خواهد پذیرفت.
مدیریت و برنامه ریزی رویداد
برگزاری نشست ها، همایش ها، سمینارها و کنفرانس های علمی و تخصصی، سازمانی،پیشبرد فروش، برنامه های فرهنگی اجتماعی، مسابقات و جایزه ها، خدمات نمایشگاهی و افتتاحیه را با خلاقیت هرچه تمام تر برنامه ریزی و مدیریت خواهیم کرد.


مسئولیت اجتماعی
بسیاری از خریداران محصولات و خدمات ترجیح می دهند از برندی خرید کنند که در پروژههای اجتماعی و حمایتی در جامعه مشارکت دارند. مسئولیت اجتماعی شرکتها یکی از روشهای موثر برای ایجاد مشارکت همه اعضای سازمان برای یک اقدام موثر در جامعه است. در این پروژه شرکتها بستری را برای ارتباط و تعامل اعضای سازمان خود با مشتریان فراهم میکنند. ما به برندها و کسب و کارها کمک میکنیم تا بتوانند پروژه هوشمندانهای را انتخاب و اجرا کنند که برای مشتریان، جامعه و کارکنانشان موثر باشد.
مدیریت بحران
با افزایش مشکلات ناشی از راه های ارتباطی با مخاطبان، مشکلات اقتصادی، کاهش فروش و… احتمال روبرو شدن با روزهای سخت برای همه برندها وجود دارد. برای شیوه مدیریت شکستها، شایعهها، اشتباهات، کاهش فروش و ارائه خدمات و… ما در کنار شما هستیم. ما معتقدیم که همیشه با هوشمندی میتوان تهدیدها را به فرصت و شانسی بزرگ برای رشد بیشتر کسب و کار تبدیل کرد.

دپارتمانهای سینامین
دپارتمان فناوری اطلاعات و نرمافزار
مشاوره، طراحی، پیادهسازی و نگهداری انواع زیرساختهای نرمافزاری، وبسایت و اپلیکیشن و سایر خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات