Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/u601394702/domains/sinamin.ir/public_html/wp-config.php on line 103

Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/u601394702/domains/sinamin.ir/public_html/wp-config.php on line 104

Warning: Constant DISALLOW_FILE_MODS already defined in /home/u601394702/domains/sinamin.ir/public_html/wp-config.php on line 105
چگونه از تحلیل زنجیره ارزش برای کمک به شناسایی فرصت‌های استارتاپی سودآور استفاده کنیم؟ – SINAMIN IT Company and Digital Agency

پیش از یافتن یک بازار گوشه‌ای دقیق برای یک موسس، ابتدا اکوسیستمی را انتخاب کنید که آن موسس با آن آشنایی دارد. بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی را در نظر بگیرید. بازاریابی از طریق این رسانه‌ها به این دلیل مورداستفاده قرارمی‌گیرند که کسب‌وکارها می‌خواهند خریدارانی را پیدا کنند که بیشتر وقتشان را در این رسانه‌ها می‌گذرانند. فعالیت‌های اصلی در این رسانه‌ها عبارتند از: پست گذاشتن و خواندن پیام‌ها.


ارزشی که از طریق زنجیره ارزش بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌شود ارزشی نامتقارن است، بدین معنی که ارزشی که در یک بخش زنجیره ایجاد می‌شود در مرحله بعد از بین می‌رود. برای مثال، پیامی حاوی لینک مقاله‌ای مفید که برای تمامی فالوورها ارسال می‌شود تنها توسط تعداد کمی از آن‌ها مشاهده می‌شود. درنتیجه بخش اعظم «دسترسی» شما اتلاف می‌شود.
همان‌طور که برق از طریق سیم‌های برق منتقل می‌شود، «پیام‌ها» نیز از طریق «زنجیره » رسانه‌های اجتماعی منتقل می‌شوند. هدف نهایی کسب‌وکارها تبدیل این پیام به پول نقد است. این پیام‌ها به‌نوعی لینکی را برای خرید چیزی در برمی‌گیرند. این فعالیت‌ها صنعت یا اکوسیستمی را می‌سازند که به آن بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌گویند.

چگونه از تحلیل زنجیره ارزش برای کمک به شناسایی فرصت‌های استارتاپی سودآور استفاده کنیم؟
پیمایش به بالا